پیشنهاد فروش خودرو مدل بی ام و کروک سری 6 مدل 2016
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل  بی ام و کروک سری 6 مدل 2016

بی ام و 650i خودرو-01

بی ام و سری 6 مدل 2016 خانواده ای بسیار جذاب است. در این خانواده سه مدل متفاوت وجود دارد: کوپه دو درب، GranCoupe چهار درب و کروک. کمپانی بی ام و گزینه های زیادی را پیش روی مشتریانی گذاشته است که تغییراتی عمده از یک خودرو لوکس و اسپرت می خواهند. موتور پایه 3.0 لیتر حجم و 315 اسب بخار نیرو دارد و روی بی ام و 640i نصب می شود. موتور قوی تر که روی بی ام و 650i نصب می شود 8 سیلندر است و 4.4 لیتر حجم دارد و قادر است 445 اسب بخار نیرو تولید کند. قوی ترین موتور نیز 8 سیلندر و 560 اسب بخاری است و روی بی ام و 650i سوار می شود. صرفنظر از نوع موتور، عملکرد فوق العاده است و کابین داخلی نیز بسیار لوکس و تحسین برانگیز است. با این که کروک بی ام و سری 6 به طور قطع خودرو جدیدی است ولی کمپانی بی ام و باز هم در مدل سال 2015 تغییرات زیادی داده است. قسمت جلو و عقب مورد بازنگری قرار گرفته اند، یکی دو آپشن جدید نیز به تجهیزات موجود در کابین اضافه شده اند. رنگ آمیزی بدنه و طراحی رینگ ها نیز عوض شده اند.

 

 

 

البته طراحی کلی دست نخورده باقی مانده است ولی انتظار می رود برای سال 2017 یا 2018 یک بازنگری کلی در طراحی بدنه صورت بگیرد، احتمال تغییر در موتور بسیار کم است.

 

در مدل 2016 سپرها کمی تغییر شکل داده اند و از ساختاری یکپارچه برخوردارند، چراغ های جلو همان ترکیب قبلی را دارند ولی به نظر می رسد حاشیه آن ها کمی تغییر کرده است. ممکن است در آینده چراغ ها مورد بازنگری قرار بگیرند ولی چراغ های روزتاب LED سرجایشان باقی خواهند ماند تا هم خوش منظر باشند و هم روشنایی بیشتری تولید کنند.

 

بی ام و 650i

 

در قسمت عقب، به نظر می رسد چراغ ترمزها ترکیبی متفاوت پیدا کرده اند و شاید این تفاوت در خطوط LED بیشتر به چشم بیاید.در کابین داخلی، نباید انتظار تغییرات زیادی را داشت، فقط بعضی قسمت ها تغییر رنگ داده اند. البته کابین فعلی بسیار راحت و دنج است و احتمال این که کمپانی بی ام و تغییراتی در آن بدهد بسیار کم است.

 

تغییرات بدنه زیاد چشمگیر نیستند و فقط با وارسی دقیق قابل تشخیص هستند. در قسمت جلو، جلو پنجره قلوه ای تغییر شکل داده است و پره های عمودی آن از 10 عدد به 9 عدد رسیده اند. ورودی های هوا یکپارچه شده اند، چراغ های مه شکن سه تکه LED نیز از یک قاب جدید کرومی برخوردار شده اند. چراغ های تمام LED جلو نیز به صورت استاندارد ارائه می شوند. چراغ های LED تطبیقی و نور بالای ضد خیره کنندگی چشم رانندگان طرف مقابل فقط به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

 

در طرفین خودرو، آینه های جانبی به نحوی بهینه سازی شده اند که آیرودینامیک باشند، رینگ های 20 اینچی و چند پره نیز به همین منظور مورد بازنگری قرار گرفته اند. در قسمت انتهایی، بی ام و سری 6 از یک نوار کرومی روی سپر و سر اگزوزهایی بزرگ تر بهره می برد.کمپانی بی ام و رنگ های زیبا و جدیدی نیز برای بی ام و سری 6 ارائه کرده است که عبارتند از: Jatoba Metallic، Cashmere Silver Metalic، Glacier Silver Metallic، Mediterranean Blue Metallic و در نهایت Melbourne Red Metallic.

 

خریدارانی که به دنبال افزودن مواردی خاص و منحصر به فرد به بی ام و سری 6 هستند دو پیکج Design Pure Experience و Design Pure Excellence را خریداری کنند. پکیج Design Pure Experience شامل این موارد است: پره های سیاه رنگ جلو پنجره، تودوزی انحصاری Shadow Line، سر اگزوزهای سیاه رنگ، رینگ های 19 اینچی دو رنگ و ساخته شده از آلومینیوم سبک به همراه طراحی ستاره ای شکل پره ها.

 

پکیج Design Pure Excellence از همه تجهیزات پکیج فوق بهره می برد ولی تزیینات داخلی متنوعی ارائه می دهد، از جمله سطوح سیاه رنگ برای کنسول مرکزی، حاشیه کروم برای صفحه نمایشگر و چراغ های LED بر روی رکاب ها. امکان انتخاب چرم Dakota و Nappa نیز وجود دارد. تزیینات چوبی Fineline Brown نیز یکی از تزیینات جدیدی است که در فهرست آپشن های این خودرو کروک قرار دارد.

نیروی پیشران مدل 640i را یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری تأمین می کند که 315 اسب بخار نیرو و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب صفر تا صد این مدل 5.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن 216 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مدل 650i به یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری مجهز است که 445 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب صفر تا صد آن 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 248 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

 

650i کروک

 

هر دو این موتورها کم مصرف هستند و گاز CO2 کمی تولید می کنند. هم موتور شش سیلندر و هم موتور هشت سیلندر در کنار یک گیربکس هشت سرعته استپترونیک قرار می گیرند که به سیستم کنترل حرکت و پدل شیفتر مجهز است. سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت سفارشی می تواند در کنار هر دو موتور ارائه بشود.

 





:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: